Zgodnie z innowacją pedagogiczną Twórcze Rozwiązywanie Problemów TRP oraz metodą STEAM w edukacji kładziemy nacisk na rozwijanie szeregu kluczowych kompetencji społecznych dzieci.
Rozwijamy myślenie pytajne, ciekawość badawczą, umiejętność oddolnego uczenia się i pracy zespołowej, pewność siebie, odwagę do podejmowania ryzyka, tolerancję i niezależność opinii, wrażliwość artystyczną, poczucie odpowiedzialności społecznej, współpracę, empatię i szacunek.
Nasz program jest zbliżony do złożeń międzynarodowych programów edukacyjnych, w tym głównie IB Primary Years Program realizowanych w wielu przedszkolach na całym świecie.

Rok edukacyjny dzielimy na projekty interdyscyplinarne, które w holistyczny sposób podchodzą do nabywania umiejętności. Projekty dzielą się na ścieżki badawcze, których celem jest praca nad kształtowaniem odpowiednich postaw i kluczowych kompetencji.

Realizowane projekty są spójne z zakresem projektowych programu PYP. Czas by dzieci Baby City w Warszawie mogły swobodnie kontynuować spójną edukację gdziekolwiek się znajdą – w szkołach w Londynie, Pekinie, Nowym Jorku. Naszą autorskim wkładem jest przygotowanie odpowiedniej metodyki nauczania uwzględniając treści zgodne z podstawą programową MEN.
Kim jesteśmy – pierwszy projekt interdyscyplinarny
Poznajemy siebie, rodzinę, przyjaciół, środowisko lokalne. Jakie są nasze prawa i obowiązki, sięgamy gwiazd, poznajemy nasze super moce. Co to znaczy być człowiekiem? Co nas łączy a co dzieli?
A co robiliśmy we wrześniu i październiku – zobaczcie tutaj.

A pod koniec projektu zapraszamy na przepyszny kiermasz jesiennych przetworów „Jesteśmy dla siebie i innych”. Przygotujemy przepyszne powidła śliwkowe, wykorzystamy soczyste jabłka i gruszki, skarby lasu i oczywiście dojrzewające o tej porze dynie.
Relacja z kiermaszu już wkrótce. Zajrzyj do nas koniecznie.